FAQs

Frequently Asked Questions


Πραγματοποιώντας αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να κερδίζετε ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΗ 3 € . . . συνεχώς!

Σε κάθε αγορά σας συνολικής αξίας 50 € κερδίζετε ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΗ 3 € . . . απλά και ξεκάθαρα!

  • Προϋπόθεση για να λάβετε την δωροεπιταγή, που προσφέρει η εταιρεία μας, είναι η κάθε σας παραγγελία να είναι αξίας 50 € και άνω.
  • Τις δωροεπιταγές που κερδίζετε, μπορείτε να τις εξαργυρώσετε στην επόμενη παραγγελία σας, όποτε εσείς επιθυμείτε, μία ή όλες μαζί!
  • Η δωροεπιταγή που κερδίζετε κάθε φορά, προστίθεται στο λογαριασμό σας, με την ολοκλήρωση και παραλαβή της κάθε παραγγελίας από εσάς.
  • Μαζεύοντας δωροεπιταγές, μπορείτε να τις εξαργυρώσετε σε οποιαδήποτε επόμενη αγορά σας, όλες μαζί ή και όσες εσείς θέλετε κάθε φορά.
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις δωροεπιταγές ως έκπτωση ή ακόμη να αγοράσετε προϊόντα εντελώς δωρεάν, αν διαθέτετε την αξία της παραγγελία σας σε δωροεπιταγές.
  • Για να ενημερωθείτε για το σύνολο των δωροεπιταγών που έχετε κερδίσει, παρακαλώ επικοινωνήστε με την εταιρέια μας.

Σημαντικές πληροφορίες για να κερδίζετε ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΕΣ αξίας 3 € :

  1. Για να κεδίζετε ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΗ 3 € η μόνη προϋποθεση είναι η αξία της παραγγελία σας να είναι συνολικής αξίας 50 €
  2. Οι δωροεπιταγές δεν επιστρέφονται σε μορφή χρημάτων, μπορούν μόνο να εξαργυρωθούν με αγορές μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος μας www.easycom.gr 

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή απορία σχετικά με τις δωροεπιταγές, παρακαλώ επικοινωνήσετε μαζί μας στο email : info@easycom.gr ή στο τηλέφωνο : 210-2132120

Με την εγγραφή σας στην ιστοσελίδα της εταιρείας μας μπορείτε να κερδίσετε επιπλέον έκπτωση 10%, πέραν των προσφορών, σε όλα μας τα προϊόντα!

Η έκπτωση 10% καταχωρείται στον λογαριασμό σας και μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε στην αμέσως επόμενη ή σε οποιαδήποτε άλλη μελλοντική σας παραγγελία.

Η εγγραφή είναι δωρεάν, μπορεί να γίνει εύκολα, απλά και γρήγορα! Δεν απαιτείται να δώσετε προσωπικά σας στοιχεία ή στοιχεία λογαριασμών τραπέζης ή πιστωτικών καρτών.

Μόνο το ονοματεπώνυμό σας, ένα ενεργό mail και την διεύθυνση που επιθυμείτε να σας αποσταλεί η παραγγελία σας.

Η εταιρεία μας αποστέλλει την εκάστοτε παραγγελία, την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα από την εξόφλησή της, και στις ώρες λειτουργίας μας.

Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών, σε τυχόν ελλείψεις διαθεσιμότητας των προϊόντων
και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που ενδέχεται να επηρεάσουν τους χρόνους μεταφοράς.

Αποστολές και παραδόσεις :

Πραγματοποιούνται Δευτέρα με Σάββατο 8:00’ – 20:00’ και σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα

Α Τ Τ Ι Κ Η
ΑΞΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΧΡΕΩΣΗ
έως 20 € Με Courier 3.00 €
άνω των 20 € Από την εταιρεία μας ΔΩΡΕΑΝ

 

ΕΚΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΑΞΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΧΡΕΩΣΗ
έως 100 € Σε Πρακτορείο ή
Ταχυμεταφορή Courier ή
ΕΛΤΑ
Δική σας
άνω των 130 € * Σε Πρακτορείο ή
Ταχυμεταφορή Courier ή
ΕΛΤΑ
ΔΩΡΕΑΝ

* για παραγγελίες μικρού όγκου και βάρους έως 2 κιλά


Επιπλέον χρέωση για την μεταφορά των προϊόντων στην περιοχή σας βαρύνουν τον παραλήπτη σύμφωνα με τον παραπάνω πίνακα.

Οι παραδόσεις των παραγγελιών σας μπορούν να γίνουν σε οποιοδήποτε πρακτορείο μεταφοράς της επιλογής σας.

– Τυχόν επιπλέον χρόνος καθυστέρησης της εκάστοτε παραλαβής δεν βαρύνει την εταιρία μας καθώς τα δρομολόγια των μεταφορικών
  εταιρειών, μπορεί να διαφέρουν από περιοχή σε περιοχή και εξαρτώνται καθαρά από την εκάστοτε εταιρεία μεταφοράς.

Τα προϊόντα ταξιδεύουν με ευθύνη του παραλήπτη.

Η εταιρεία μας ΑΡ. Ν. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Ε.Π.Ε. καθώς και το ηλεκτρονικό κατάστημα www.easycom.gr δεν φέρουν καμία ευθύνη
  για τυχόν πρόκληση ζημιών στα προϊόντα από λάθη και κακή μεταχείριση κατά την μεταφορά τους.

Υπηρεσίες Αντικαταβολής δεν παρέχονται λόγω καθυστέρησης απόδοσης των χρημάτων από τις μεταφορικές εταιρείες προς την εταιρεία μας.

Μπορείτε να αγοράσετε τα προϊόντα μας με τους εξής τρόπους:

  • Online παραγγελίες : Πλοηγηθείτε στο website μας, επιλέξτε τα προϊόντα που επιθυμείτε και ακολουθήστε βήμα-βήμα τη διαδικασία για ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
  • Τηλεφωνικές παραγγελίες : Καλέστε μας στο τηλέφωνο 210 2132120 (από σταθερό ή κινητό) – Δευτέρα έως Σάββατο : 8:00 π.μ. – 8:00 μ.μ.

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να βρείτε μεγάλη ποικιλία προϊόντων τεχνικού και οικιακού εξοπλισμού της εταιρίας μας. Για διευκολύνση της αναζήτηση σας, έχουμε κατανείμει τα προϊόντα μας σε κεντρικές κατηγορίες. Όλες οι κατηγορίες αναπτύσσονται σε ένα δέντρο υποκατηγοριών.  Στόχος μας είναι να φτάσετε στο τελικό προϊόν με τα λιγότερα δυνατά κλικ. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «αναζήτηση», που θα σας οδηγήσει κατ’ ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.

Η ΑΡ.Ν.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Ε.Π.Ε. και το ηλεκτρονικό της κατάστημα www.easycom.gr καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εγγυηθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση/αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ηλεκτρονικών αγορών τηλεφωνικά : 210–2132120 (αστική χρέωση) ή μέσω e-mail : info@easycom.gr

Επίσης σας συνιστούμε πριν προβείτε σε αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να επισκεφτείτε την ενότητα “Χρήσιμες Πληροφορίες”, όπου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τον τρόπο αγοράς προϊόντων.
Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας μπορείτε να επισκέπτεσθε την ενότητα “Οι παραγγελίες μου” στην ιστοσελίδα μας ώστε να ενημερώνεστε για την πρόοδο της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που στην παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας σας στην ιστοσελίδα μας.

Σε περίπτωση που δεν λάβετε σχετικό e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας ή ειδοποίησή μας μέσω τηλεφώνου, αποτελεί υποχρέωσή σας να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση, καθώς πιθανά υπάρχει πρόβλημα με τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε δηλώσει. Η ΑΡ.Ν.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Ε.Π.Ε. δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που έχετε καταχωρήσει λανθασμένα τα στοιχεία επικοινωνίας σας με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η επικοινωνία μας μαζί σας.

Προϋποθέσεις για περιπτώσεις προβλήματος με τη διαδικασία της παραγγελίας ή το ίδιο το προϊόν

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας μας :
α) πωλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κακή συσκευασία)
β) υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από τον κατασκευαστή του προϊόντος.

Θα πρέπει το προϊόν προς επιστροφή-αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα από τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ), να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.

Προϋποθέσεις για περιπτώσεις αλλαγής γνώμης

Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη και επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που προμηθευτήκατε από το www.easycom.gr, τα προϊόντα θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, πλήρη και χωρίς φθορές, η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) κατά την παράδοση. 

Τρόποι Επιστροφής – Αντικατάστασης : Μπορείτε να επιστρέψετε – αντικαταστήσετε ένα προϊόν κατόπιν συνεννόησης με τη εταιρεία μας, ώστε
– αν αφορά περίπτωση προβλήματος στη διαδικασία της παραγγελίας ή το ίδιο το προϊόν – δωρεάν
– αν αφορά αλλαγή γνώμης:

  • για παραλαβή του από εμάς εντός Αττικής, δωρεάν.
  • μέσω μεταφορικής της επιλογής σας εκτός Αττικής, με δικά σας έξοδα.

Επιστροφή Χρημάτων σε περιπτώσεις Επιστροφής Προϊόντων

Όροι που αφορούν όλες τις παραπάνω περιπτώσεις :

Σε κάθε περίπτωση από τις παραπάνω, κάθε επιστροφή ή/και αντικατάσταση θα πρέπει να πραγματοποιείται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημ/νία αγοράς.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η εταιρεία ΑΡ.Ν.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Ε.Π.Ε. αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση της, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν καλύπτονται οι παραπάνω προϋποθέσεις.

Τέλος, η εταιρεία ΑΡ.Ν.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Ε.Π.Ε. διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιεί την πολιτική επιστροφών της, οποτεδήποτε, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στο www.easycom.gr

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ & ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μπορείτε  να ακυρώσετε μία παραγγελία που δώσατε τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά ώστε να μην εκτελεστεί, αποκλειστικά μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 210-2132120 και ωράριο λειτουργίας από Δευτέρα έως Κυριακή 9:00πμ – 19:00μμ, υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι αυτή δεν έχει ήδη εκτελεστεί (παραγγελίες που βρίσκονται σε στάδιο “Εκκρεμής” ή “Σε επεξεργασία”).

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς όπως αυτή αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς του προϊόντος. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι σε αυτή την  περίπτωση σας επιβαρύνει το κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Παρακαλώ σημειώστε ότι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:

  • Επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 210-2132120 και ωράριο λειτουργίας από Δευτέρα έως Σάββατο 8:00 πμ – 8:00 μμ, ώστε να μας γνωστοποιήσετε ότι επιθυμείτε την επιστροφή του προϊόντος, όπως επίσης αν επιθυμείτε την αντικατάσταση του με κάποιο άλλο προϊόν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ή την επιστροφή των χρημάτων σας.
  • Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη.
  • Δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία του και δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
  • Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής.
  • Για τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.
  • Να μην έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί τυχόν ταμπελάκια ή ετικέτες κλπ. που ενδέχεται να έχουν επάνω τους τα προϊόντα.
  • Το προς επιστροφή προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς του.
  • Το προϊόν συνοδεύεται από κάποια προσφορά (π.χ. δώρο), θα πρέπει να επιστραφούν και τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στην προσφορά αυτή.
  • Μας αποστείλετε τα προϊόντα αποκλειστικά μέσω courier στα στοιχεία της εταιρείας όπως αυτά αναγράφονται στην απόδειξη αγοράς του προϊόντος με δική σας επιβάρυνση των εξόδων αποστολής.

Σημαντικό :

  • Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά την μεταφορά του.
  • Σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας δεν φέρει την ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής.
  • Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.
  • Η επιστροφή χρημάτων γίνεται αποκλειστικά μέσω λογαριασμού τραπέζης όπου τα στοιχεία του λογαριασμού (δικαιούχος) είναι ίδια με αυτά που είχαν δηλωθεί κατά την παραγγελία του προϊόντος.
  • Σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά την χρήση τους και σε καμιά περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση.
  • Για την αντικατάσταση και οποιαδήποτε μορφής επισκευή προϊόντων, αρμόδια είναι μόνο η ίδια η αντιπροσωπεία.

Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις παρακάτω περιπτώσεις :
Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας σας μπορείτε ανά πάσα στιγμή να πατήσετε το κουμπί “Προηγούμενο Βήμα” ώστε να επιστρέψετε στο προηγούμενο βήμα της διαδικασίας. Σε περίπτωση που έχετε φτάσει στο τελευταίο στάδιο, πριν την τελική καταχώρηση της παραγγελίας σας, μπορείτε να πατήσετε το κουμπί “ακύρωση” που θα εμφανιστεί σε ειδικό παράθυρο που ανοίγει με σκοπό να επιβεβαιώσει την καταχώρηση της παραγγελίας σας. Κάνοντας “κλικ” στο κουμπί αυτό, διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελίας και μπορείτε να συνεχίσετε να πλοηγήστε στην ιστοσελίδα μας.

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ηλεκτρονικών αγορών τηλεφωνικά στο 210-2132120 (αστική χρέωση) ή μέσω mail info@easycom.gr και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Μετά την παραλαβή της παραγγελίας, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ηλεκτρονικών αγορών τηλεφωνικά : 210-2132120 (αστική χρέωση) ή μέσω mail info@easycom.gr ώστε να εξηγήσετε το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο ακύρωσης δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Με κατάθεση σε τράπεζα :
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε τράπεζα που συνεργάζεται με το σύστημα ΔΙΑΣ (e-banking ή phone banking – ανάλογα με τις δυνατότητες κάθε τράπεζας), προς μια από τις παρακάτω συνεργαζόμενες τράπεζες με την εταιρεία μας.

Εναλλακτικά, μπορείτε να πραγματοποιήσετε κατάθεση στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρείας μας :

  • ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ  IBAN : GR15 0172 1470 0051 4706 3156 743
  • ALPHA BANK                IBAN : GR71 0140 2180 2180 0232 0001 575

Με την λήψη ενημέρωσης στο σύστημα πληρωμών μας για την εξόφληση, επιβεβαιώνουμε την παραγγελία σας και ξεκινά η διαδικασία αποστολής της. Παρακαλούμε κρατήστε το αποδεικτικό της συναλλαγής σας.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ & ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ
  • Όλες οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται, τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά, εξυπηρετούνται και αποστέλλονται σε εσάς με courier ή πρακτορείο μεταφορών στη διεύθυνση που μας έχετε υποδείξει στη φόρμα παραγγελίας που έχετε συμπληρώσει.
  • Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο χρόνος αποστολής και παράδοσης της κάθε παραγγελίας ποικίλλει και εξαρτάται από πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες κάθε φορά, όπως για παράδειγμα η διαθεσιμότητα των προϊόντων, η περιοχή αποστολής της παραγγελίας, αλλά και οι καιρικές συνθήκες ή οι αργίες-απεργίες.
    Για το λόγο αυτό σας ζητούμε την κατανόηση σας αν υπάρχουν περιπτώσεις καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας. Σε οποιαδήποτε τέτοια περίπτωση βέβαια, η ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας σας θα είναι άμεση και κάποιος εκπρόσωπος μας θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο προκειμένου να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση για την παραγγελία σας.
  • Τέλος, αν επιθυμείτε η παραγγελία σας για κάποιο ιδιαίτερο λόγο να είναι συντομότερα στα χέρια σας μη διστάσετε να μας καλέσετε και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό.
    (Για περισσότερες πληροφορίες διαθεσιμότητας και χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας ελέγξτε τη “Διαθεσιμότητα Προϊόντων”.)
Σημαντικό : Όλες οι παραγγελίες εντός Αττικής παραδίδοντε από την εταιρεία μας χωρίς χρέωση. Σε παραδόσεις εκτός Ατικής παραδίδουμε την παραγγελία σας σε εταιρεία courier η πρακτορείο μεταφορών που θα μας υποδείξτε και το κόστος βαρύνει τον παραλήπτη.
 
ΠΛΗΡΩΜΗ

Οι τρόποι πληρωμής της παραγγελίας σας έχουν ως εξής:

1.  Μετρητοίς κατά την παράδοση, αν το ποσόν της παραγγελίας δεν υπερβαίνει τα 100 €, αφορά μόνο παραγγελίες εντός Αττικής.
2. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Μπορείτε να επιλέξετε μια από τις τράπεζες που συνεργαζόμαστε (ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ή ALPHA BANK) που σας διευκολύνει για την κατάθεση του συνολικού ποσού της παραγγελίας σας. Στο καταθετήριο της τράπεζας θα πρέπει να αναγράφεται ως αιτιολογία το πλήρες ονοματεπώνυμο σας, όπως έχει καταγραφεί στην παραγγελία σας. Για την ταχύτερη εκτέλεση της παραγγελίας θα σας παρακαλούσαμε να μας στείλετε με fax στο 210-6993848 το καταθετήριο (απόδειξη) της τράπεζας ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, 210-2132120. Εφόσον έχει ολοκληρωθεί η κατάθεση στην τράπεζα, η παραγγελία θα αποσταλεί σε εσάς εντός 1 ή 2 εργάσιμων ημερών.
 
Διευκρινίζεται  ότι όλες οι συναλλαγές που εκτελούνται στην ιστοσελίδα μας πραγματοποιούνται μέσα σε ασφαλή σύνδεση, ενώ στη βάση δεδομένων του ηλεκτρονικού μας καταστήματος δεν αποθηκεύονται για κανέναν λόγο τα στοιχεία των λογαριασμών σας.

Η ετιαρεία μας διαθέτει πολύ μεγάλη γκάμα και ποικιλία προϊόντων με πάνω από 15.000 κωδικούς.

Προς διευκόλινσής σας, τα έχουμε ομαδοποιοίσει είτε ανά εργοστάσιο, είτε ανά κατηγορία.

Έχετε την δυνατότητα να δείτε ή να κατευάσεται τον κατάλογο προϊόντων που σας ενδιαφέρει ΕΔΩ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ easycom, είναι ο δικός μας τρόπος να λέμε ευχαριστώ στους πελάτες μας!

Πραγματοποιώντας αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα κερδίζετε πόντους σε όλα ανεξαιρέτως τα προϊόντα μας, ακόμα και σε προϊόντα προσφοράς!

Για κάθε 1€ αγοράς κερδίζετε 1 πόντο τόσο απλά!

  • Τους πόντους που έχετε κερδίσει, μπορείτε να τους εξαργυρώσετε όποτε επιθυμείτε σε μελλοντικές σας αγορές κερδίζοντας χρήματα!
  • Προϋπόθεση συλλογής & εξαργύρωσης πόντων είναι η εγγραφή στο www.easycom.gr κάνοντας αγορές μέσω του λογαριασμού σας, όχι σαν απλοί επισκέπτες.
  • Σε κάθε προϊόν εμφανίζετε η αξία του σε πόντους, καθώς και οι πόντοι που κερδίζετε αγοράζοντάς το. 
  • Οι κερδισμένοι πόντοι κάθε παραγγελίας προστίθενται στο λογαριασμό σας με την ολοκλήρωση και παραλαβή της.
  • Μαζεύοντας πόντους μπορείτε να τους εξαργυρώσετε σε οποιαδήποτε επόμενη αγορά σας, όλους ή και όσους εσείς θέλετε κάθε φορά.
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους πόντους κερδίζοντας έκπτωση ή ακόμη να αγοράσετε προϊόντα εντελώς δωρεάν, αν διαθέτετε την αξία τους σε πόντους.
  • Για να δείτε τους πόντους σας, απλά συνδεθείτε με το λογαριασμό σας και δείτε στα αναλυτικά στοιχεία το υπόλοιπό σας.

Σημαντικές πληροφορίες για το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών :

  1. Για να συμμετάσχετε στο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών θα πρέπει να έχετε δημιουργήσει έναν λογαριασμό
  2. Οι πόντοι δεν επιστρέφονται με μορφή χρημάτων, μπορούν μόνο να εξαργυρωθούν με online αγορές σας στο www.easycom.gr 

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή απορία έχετε σχετικά με τους πόντους σας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email : info@easycom.gr ή στο τηλ. : 210-2132120

Όλα τα προϊόντα μας διατίθενται και σε χονδρική πώληση (Β2Β : Αφορά συναλλαγές μεταξύ εμπόρων και επαγγελματιών. Στις συναλλαγές αυτές εκδίδεται τιμολόγιο).

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με ποσότητες και τιμές που απαιτείται για χονδρική πώληση, καθώς και όλα τα προνόμια των Β2Β υπηρεσιών μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε στο τηλ. 210-2132120 ή συμπληρώστε την παρακάτω φόμρα ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε σύντομα μαζί σας.