Παραλαβή-Επιστροφή-Ακύρωση

Παραλαβή-Επιστροφή-Ακύρωση

Η εταιρεία μας αποστέλλει την εκάστοτε παραγγελία, την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα από την εξόφλησή της.

Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών, σε τυχόν ελλείψεις διαθεσιμότητας των προϊόντων
και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που ενδέχεται να επηρεάσουν τους χρόνους μεταφοράς.

Αποστολές & Παραδόσεις
Πραγματοποιούνται Δευτέρα με Παρασκευή 8:00’ – 18:00’.
Η χρέωση του κόστους των μεταφορικών γίνεται σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα, για παραγγελίες μικρού όγκου και βάρους έως 2 κιλά.
Για μεγαλύτερες συσκευασίες κατόπιν συνεννόησης.

Α Τ Τ Ι Κ Η (εκτός Σαλαμίνας)
Αξία Παραγγελίας Παράδοση Μεταφορικά
έως 25 € Από την εταιρεία μας 4.50 €
25 € και άνω Από την εταιρεία μας Δωρεάν

 

 

 

 

 

 

 

Υπόλοιπη Ελλάδα
Αξία Παραγγελίας Περιφέρια Νομοί Μεταφορικά
1 € - 100 € Θράκη Έβρου, Ξάνθης, Ροδόπης 6.00 €
Α.Μακεδονία Καβάλας, Δράμας
Κ.Μακεδονία Ημαθίας, Θεσσαλονίκης, Κιλκίς, Πέλλας, Πιερίας, Σερρών, Χαλκιδικής
Δ.Μακεδονία Γρεβενών, Καστοριάς, Κοζάνης, Φλώρινας
Θεσσαλία Καρδίτσας, Λάρισας, Μαγνησίας, Τρικάλων
Νησιά Αιγαίου ΚΥΚΛΑΔΕΣ: Νάξος, Άνδρος, Πάρος, Τήνος, Αντίπαρος, Μήλος, Κέα, Αμοργός, Κύθνος, Σύρος, Μύκονος, Σαντορίνη, Σέριφος, Σίφνος, Σίκινος, Ανάφη, Κίμωλος, Ίος, Ηρακλειά, Φολέγανδρος, Φολέγανδρος, Δονούσα, Σχοινούσα, Κουφονήσι
Στερεά Αιτωλ/νανίας, Βοιωτίας, Ευρυτανίας, Εύβοιας, Φθιώτιδος, Φωκίδος 4.00 €
Ήπειρος Άρτας, Θεσπρωτίας, Ιωαννίνων, Πρέβεζας
Πελοπόννησος Αργολίδας, Αρκαδίας, Αχαΐας, Ηλείας, Κορινθίας, Λακωνίας, Μεσσηνίας
Βόρειο Αιγαίο Λέσβος, Χίος, Σάμος, Λήμνος, Θάσος, Ικαρία, Σαμοθράκη, Αγ.Ευστράτιος, Ψαρά, Φούρνοι, Οινούσσες, Θύμαινα 8.00 €
Ιόνιο Ζακύνθου, Κέρκυρας, Κεφαλλονιάς, Λευκάδας, Ιθάκης, Παξοί
Δωδεκανήσα Ρόδος, Κάρπαθος, Κως, Κάλυμνος, Αστυπάλαια, Κάσος, Τήλος, Σύμη, Λέρος, Νίσυρος, Πάτμος, Χάλκη, Λειψοί, Αγαθονήσι, Καστελόριζο
Κρήτη Ηρακλείου, Λασιθίου, Ρεθύμνου, Χανίων
100 € και άνω Δωρεάν Μεταφορικά

- Στις ανωτέρω τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται φ.π.α. 24%
-
Παραδόσεις παραγγελιών μπορούν να γίνουν σε οποιοδήποτε πρακτορείο μεταφοράς επιθυμεί ο παραλήπτης, όταν το κόστος μεταφοράς τον επιβαρύνει.

- Παραδόσεις παραγγελιών σε ταχυμεταφορικές εταιρείες courier μπορούν να γίνουν κατόπιν αιτήματος του πελάτη.
- Εξόφληση παραγγελιών με υπηρεσία αντικαταβολής μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μέσω ταχυμεταφορικής εταιρείας courier ACS ή ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ.
- Εξόφληση παραγγελιών με υπηρεσία αντικαταβολής μέσω μεταφορικών εταιρειών δεν πραγματοποιούνται, λόγω μεγάλης καθυστέρησης απόδοσης χρημάτων από τις μεταφορικές εταιρείες.
- Επιπλέον χρέωση για την μεταφορά των προϊόντων στην περιοχή σας, κατόπιν συνεννόησης, ανάλογα το μέγεθος και το βάρος της εκάστοτε παραγγελίας.
- Τυχόν χρόνος καθυστέρησης παραλαβής δεν βαρύνει την εταιρία μας, καθώς τα δρομολόγια των μεταφορικών εταιρειών μπορεί να διαφέρουν ανά περιοχή και εξαρτάται από την εκάστοτε εταιρεία μεταφοράς.
- Τα προϊόντα ταξιδεύουν με ευθύνη του παραλήπτη, όταν το κόστος μεταφοράς επιβαρύνει τον ίδιο.

- Η εταιρεία μας καθώς και το ηλεκτρονικό κατάστημα www.easycom.gr δεν φέρουν καμία ευθύνη για τυχόν πρόκληση ζημιών στα προϊόντα από λάθη ή κακή μεταχείριση κατά την μεταφορά τους,
όταν η επιλογή για την μεταφορά της παραγγελίας είναι του παραλήπτη.

Προϋποθέσεις για περιπτώσεις προβλήματος με τη διαδικασία της παραγγελίας ή το ίδιο το προϊόν

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας μας : α) πωλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κακή συσκευασία) β) υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από τον κατασκευαστή του προϊόντος.

Θα πρέπει το προϊόν προς επιστροφή-αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα από τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ), να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.

Προϋποθέσεις για περιπτώσεις αλλαγής γνώμης

Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη και επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που προμηθευτήκατε από το www.easycom.gr, τα προϊόντα θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, πλήρη και χωρίς φθορές, η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) κατά την παράδοση.

Τρόποι Επιστροφής - Αντικατάστασης : Μπορείτε να επιστρέψετε – αντικαταστήσετε ένα προϊόν κατόπιν συνεννόησης με τη εταιρεία μας, ώστε - αν αφορά περίπτωση προβλήματος στη διαδικασία της παραγγελίας ή το ίδιο το προϊόν – δωρεάν - αν αφορά αλλαγή γνώμης:

  • για παραλαβή του από εμάς εντός Αττικής, δωρεάν.
  • μέσω μεταφορικής της επιλογής σας εκτός Αττικής, με δικά σας έξοδα.

Επιστροφή Χρημάτων σε περιπτώσεις Επιστροφής Προϊόντων

Όροι που αφορούν όλες τις παραπάνω περιπτώσεις :

Σε κάθε περίπτωση από τις παραπάνω, κάθε επιστροφή ή/και αντικατάσταση θα πρέπει να πραγματοποιείται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημ/νία αγοράς.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η εταιρεία ΑΡ.Ν.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Ε.Π.Ε. αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση της, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν καλύπτονται οι παραπάνω προϋποθέσεις.

Τέλος, η εταιρεία ΑΡ.Ν.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Ε.Π.Ε. διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιεί την πολιτική επιστροφών της, οποτεδήποτε, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στο www.easycom.gr

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ & ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μπορείτε να ακυρώσετε μία παραγγελία που δώσατε τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά ώστε να μην εκτελεστεί, αποκλειστικά μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 210-2132120 και ωράριο λειτουργίας από Δευτέρα έως Κυριακή 9:00πμ – 19:00μμ, υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι αυτή δεν έχει ήδη εκτελεστεί (παραγγελίες που βρίσκονται σε στάδιο "Εκκρεμής" ή "Σε επεξεργασία").

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς όπως αυτή αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς του προϊόντος. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι σε αυτή την περίπτωση σας επιβαρύνει το κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Παρακαλώ σημειώστε ότι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:

  • Επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 210-2132120 και ωράριο λειτουργίας από Δευτέρα έως Σάββατο 8:00 πμ – 8:00 μμ, ώστε να μας γνωστοποιήσετε ότι επιθυμείτε την επιστροφή του προϊόντος, όπως επίσης αν επιθυμείτε την αντικατάσταση του με κάποιο άλλο προϊόν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ή την επιστροφή των χρημάτων σας.
  • Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη.
  • Δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία του και δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
  • Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής.
  • Για τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.
  • Να μην έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί τυχόν ταμπελάκια ή ετικέτες κλπ. που ενδέχεται να έχουν επάνω τους τα προϊόντα.
  • Το προς επιστροφή προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς του.
  • Το προϊόν συνοδεύεται από κάποια προσφορά (π.χ. δώρο), θα πρέπει να επιστραφούν και τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στην προσφορά αυτή.
  • Μας αποστείλετε τα προϊόντα αποκλειστικά μέσω courier στα στοιχεία της εταιρείας όπως αυτά αναγράφονται στην απόδειξη αγοράς του προϊόντος με δική σας επιβάρυνση των εξόδων αποστολής.

Σημαντικό :

  • Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά την μεταφορά του.
  • Σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας δεν φέρει την ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής.
  • Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.
  • Η επιστροφή χρημάτων γίνεται αποκλειστικά μέσω λογαριασμού τραπέζης όπου τα στοιχεία του λογαριασμού (δικαιούχος) είναι ίδια με αυτά που είχαν δηλωθεί κατά την παραγγελία του προϊόντος.
  • Σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά την χρήση τους και σε καμιά περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση.
  • Για την αντικατάσταση και οποιαδήποτε μορφής επισκευή προϊόντων, αρμόδια είναι μόνο η ίδια η αντιπροσωπεία.

Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις παρακάτω περιπτώσεις : Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας σας μπορείτε ανά πάσα στιγμή να πατήσετε το κουμπί "Προηγούμενο Βήμα" ώστε να επιστρέψετε στο προηγούμενο βήμα της διαδικασίας. Σε περίπτωση που έχετε φτάσει στο τελευταίο στάδιο, πριν την τελική καταχώρηση της παραγγελίας σας, μπορείτε να πατήσετε το κουμπί "ακύρωση" που θα εμφανιστεί σε ειδικό παράθυρο που ανοίγει με σκοπό να επιβεβαιώσει την καταχώρηση της παραγγελίας σας. Κάνοντας "κλικ" στο κουμπί αυτό, διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελίας και μπορείτε να συνεχίσετε να πλοηγήστε στην ιστοσελίδα μας.

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ηλεκτρονικών αγορών τηλεφωνικά στο 210-2132120 (αστική χρέωση) ή μέσω mail info@easycom.gr και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Μετά την παραλαβή της παραγγελίας, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ηλεκτρονικών αγορών τηλεφωνικά : 210-2132120 (αστική χρέωση) ή μέσω mail info@easycom.gr ώστε να εξηγήσετε το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο ακύρωσης δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.