Αγορές & Εξόφληση
Πως μπορώ να αγοράσω προϊόντα;
Μπορείτε να αγοράσετε τα προϊόντα μας με τους εξής τρόπους:
- Online παραγγελίες : Πλοηγηθείτε στο website μας, επιλέξτε τα προϊόντα που επιθυμείτε και ακολουθήστε βήμα-βήμα τη διαδικασία για ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
- Τηλεφωνικές παραγγελίες : Καλέστε μας στο τηλέφωνο 210 2132120 (από σταθερό ή κινητό) - Δευτέρα έως Σάββατο : 8:00 π.μ. – 8:00 μ.μ.
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να βρείτε μεγάλη ποικιλία προϊόντων τεχνικού και οικιακού εξοπλισμού της εταιρίας μας. Για διευκολύνση της αναζήτηση σας, έχουμε κατανείμει τα προϊόντα μας σε κεντρικές κατηγορίες. Όλες οι κατηγορίες αναπτύσσονται σε ένα δέντρο υποκατηγοριών. Στόχος μας είναι να φτάσετε στο τελικό προϊόν με τα λιγότερα δυνατά κλικ. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «αναζήτηση», που θα σας οδηγήσει κατ' ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.
Η ΑΡ.Ν.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Ε.Π.Ε. και το ηλεκτρονικό της κατάστημα www.easycom.gr καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εγγυηθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση/αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ηλεκτρονικών αγορών τηλεφωνικά : 210–2132120 (αστική χρέωση) ή μέσω e-mail : info@easycom.gr
Επίσης σας συνιστούμε πριν προβείτε σε αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να επισκεφτείτε την ενότητα "Χρήσιμες Πληροφορίες", όπου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τον τρόπο αγοράς προϊόντων. Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.
Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας μπορείτε να επισκέπτεσθε την ενότητα "Οι παραγγελίες μου" στην ιστοσελίδα μας ώστε να ενημερώνεστε για την πρόοδο της παραγγελίας σας.
Σε περίπτωση που στην παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας σας στην ιστοσελίδα μας.
Σε περίπτωση που δεν λάβετε σχετικό e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας ή ειδοποίησή μας μέσω τηλεφώνου, αποτελεί υποχρέωσή σας να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση, καθώς πιθανά υπάρχει πρόβλημα με τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε δηλώσει. Η ΑΡ.Ν.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Ε.Π.Ε. δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που έχετε καταχωρήσει λανθασμένα τα στοιχεία επικοινωνίας σας με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η επικοινωνία μας μαζί σας.
Πως μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία;
Με κατάθεση σε τράπεζα :
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε τράπεζα που συνεργάζεται με το σύστημα ΔΙΑΣ (e-banking ή phone banking – ανάλογα με τις δυνατότητες κάθε τράπεζας), προς μια από τις παρακάτω συνεργαζόμενες τράπεζες με την εταιρεία μας.
Εναλλακτικά, μπορείτε να πραγματοποιήσετε κατάθεση στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρείας μας :
- ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ IBAN : GR15 0172 1470 0051 4706 3156 743
- ALPHA BANK IBAN : GR71 0140 2180 2180 0232 0001 575
Με την λήψη ενημέρωσης στο σύστημα πληρωμών μας για την εξόφληση, επιβεβαιώνουμε την παραγγελία σας και ξεκινά η διαδικασία αποστολής της. Παρακαλούμε κρατήστε το αποδεικτικό της συναλλαγής σας.
Mε Πιστωτική κάρτα :
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ & ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ
- Όλες οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται, τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά, εξυπηρετούνται και αποστέλλονται σε εσάς με courier ή πρακτορείο μεταφορών στη διεύθυνση που μας έχετε υποδείξει στη φόρμα παραγγελίας που έχετε συμπληρώσει.
- Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο χρόνος αποστολής και παράδοσης της κάθε παραγγελίας ποικίλλει και εξαρτάται από πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες κάθε φορά, όπως για παράδειγμα η διαθεσιμότητα των προϊόντων, η περιοχή αποστολής της παραγγελίας, αλλά και οι καιρικές συνθήκες ή οι αργίες-απεργίες. Για το λόγο αυτό σας ζητούμε την κατανόηση σας αν υπάρχουν περιπτώσεις καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας. Σε οποιαδήποτε τέτοια περίπτωση βέβαια, η ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας σας θα είναι άμεση και κάποιος εκπρόσωπος μας θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο προκειμένου να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση για την παραγγελία σας.
- Τέλος, αν επιθυμείτε η παραγγελία σας για κάποιο ιδιαίτερο λόγο να είναι συντομότερα στα χέρια σας μη διστάσετε να μας καλέσετε και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό. (Για περισσότερες πληροφορίες διαθεσιμότητας και χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας ελέγξτε τη "Διαθεσιμότητα Προϊόντων".)